HARMONOGRAMY
Harmonogram działań w programie „AKTYWNA TABLICA SPE”
w Szkole Podstawowej im. Biskupa Romana Andrzejewskiego w Morzyczynie
L.p. |
Działanie |
Termin |
Odpowiedzialni |
1. |
Powołanie zespołu i wyznaczenie koordynatora programu. |
Wrzesień 2023 r. |
Dyrektor szkoły |
2. |
Przygotowanie planu pracy. |
Październik 2023 r. |
Koordynator zespołu/zespół |
3. |
Spotkanie z koordynatorem w ramach międzyszkolnych sieci współpracy. |
Październik 2023 r. |
Koordynator |
4. |
Przeprowadzenie zaplanowanych działań. |
Zgodnie z planem |
Koordynator zespołu |
5. |
Stworzenie zakładki na internetowej stronie szkoły i zamieszczanie informacji o realizacji programu. |
Na bieżąco |
Administrator strony |
6. |
Spotkania dyskusyjne – omawianie przebiegu zajęć, wykorzystania narzędzi pozyskanych przez szkołę. |
Luty, Marzec, Kwiecień 2024 |
Nauczyciele prowadzący zajęcia i obserwatorzy zajęć. |
7. |
Podsumowanie działalności TIK. |
Czerwiec 2024 |
Koordynator zespołu/zespół |
Harmonogram spotkań w ramach programu „AKTYWNA TABLICA SPE”
W związku z realizacją rządowego programu Aktywna Tablica SPE powstała „Międzyszkolna sieć współpracy nauczycieli stosujących TIK w nauczaniu”. Szkoły uczestniczące w sieci:
- Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Sadlnie,
- Szkoła Podstawowa im. Biskupa Romana Andrzejewskiego w Morzyczynie.
Plan współpracy
18.10.2023 r. – Spotkanie organizacyjne.
- ustalenie zasad pracy i harmonogramu spotkań
08.02.2024 r. – Spotkanie
- zaprezentowanie pomocy dydaktycznych zakupionych w ramach programu Aktywna Tablica SPE 2023,
- dzielenie się pomysłami, doświadczeniem w pracy z uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych
06.03.2024 r. – Spotkanie
- lekcja otwarta zajęć logopedycznych,
- lekcja otwarta zajęć rewalidacyjnych.
15.04.2024 r. – Spotkanie
- dzielenie się metodami i formami pracy,
- zaprezentowanie i dzielenie się scenariuszami zajęć z wykorzystaniem TIK.
17.06.2024 r. – Spotkanie podsumowujące
- podsumowanie działań podjętych w ramach udziału w programie Aktywna Tablica SPE,
Efekty:
- nawiązanie współpracy z innymi szkołami,
- wzbogacenie zajęć o środki dydaktyczne,
- zaktywizowanie uczniów do działania podczas zajęć.